Nyt 48V hybrid-system
Suzukis 48V hybrid-teknik er et kraftigt system, der består af en 48V el-motor, et effektivt 8Ah lithium-batteri og et avanceret styresystem. Ved at bruge en højere spænding end det 12V system, vi kender fra Swift og Ignis, er det muligt at opsamle mere energi og dermed også assistere benzinmotoren mere og oftere under kørslen.
Komponenterne:

Ny og opdateret 1.4 Boosterjet motor
Den nye Hybrid model er udstyret med en ny udgave af 1.4 Boosterjet motoren. Den er optimeret til at fungere sammen med 48V-hybridsystemet for at levere det lavest mulige forbrug. Den yder 129 hk og har et rigtig flot drejningsmoment på 235 Nm fra 2.000 til 3.000 omdr./min. Nyt på 1.4 Boosterjet motoren i Hybrid modellerne er fx:
Processen:
Fordele ved systemet:
S-Cross i Active, Exclusive og Adventure er udstyret med det flotte og lækre infotainmentsystem, som vi kender fra de andre modeller. Den trykfølsomme 7" farveskærm er betjeningspanel for radio, musikafspilning via Bluetooth, SD kort eller USB indgangen (ej cd), for Bluetooth telefoni samt for navigation (Exclusive og Adventure). Desuden er det her billederne fra bilens bakkamera vises, når den sættes i bakgear.
Comfort modellen er udstyret med en cd-radio med Bluetooth forbindelse.